mūsdienu alternatīva kartona kuponiem
Izmantojot mobīlos kuponus tirgotāji ietaupa ražošanas izdevumus, rūpējas par apkārtējo vidi un efektīvāk sasniedz mērķauditoriju. Arī pircējiem ir ērtāk: tādu kuponu nevar pazaudēt visnepiemērotākajā brīdī. Kupons glabājas viedtālruņa makā - Wallet gan Apple gan Android ierīcēs.
Apmeklējot saiti vai skanējot QR kodu
Precīzi dati par izplatīšanu katrā kanālā
Izsniegto kuponu saturā var veikt izmaiņas bez atkārtotas izplatīšanas
Izsniedziet kuponu pircēja valodā
Draugi un paziņas izplata kuponus
par piedāvājuma termiņu
Katru gadu pasaulē tiek izmantots 31 miļjards moibīlo kuponu. Tas ir par 15 miļjardiem vairāk, Nekā 5 gadus atpakaļ. Invesp, 2019
Mobīlos kuponus izmanto 75% pircēju. 2016. gadā šis rādītājs bija zemāks — 66%. Coupon Intelligence Report, 2018
2022. gadā kuponu izmantošana sasniegs 80%. Juniper Search, 2018
Vismaz puse pircēju vēlas, lai kuponi būtu elekltroniski. Digital Enterprise, 2018
67% pircēju dos priekšroku tirgotājam ar mobīlajiem kuponiem. BRP, 2019
68% pircēju būs lojāli tirgotajiem, kas piedāvā mobīlos kuponus. Invesp, 2019
Mobīlais kupons motivē 48% pircēju izmantot piedāvājumu, lai nezaudētu atlaidi. Valassis, 2019
Mobīlais kupons 86% pircēju rada ieinteresētību jaunos produktos. Valassis, 2019
Ar mobīlajiem kuponiem pircēji tērē par 37% vairāk, nekā bez tā. Blippr, 2019
65% pircēju vēlas iegūt kuponu atrodoties tirdzniecības vietā. eMarketer, 2018
76% pircēju sagaida, ka tirgotājs veidos piedāvājumus balstoties uz pirkumu vēsturi. Access, 2018
Pārtrauciet nekavējoties!
Copyright © eMaksa SIA