Izmantojot mobīlos kuponus tirgotāji ietaupa ražošanas izdevumus, rūpējas par apkārtējo vidi un efektīvāk sasniedz mērķauditoriju. Arī pircējiem ir ērtāk: tādu kuponu nevar pazaudēt visnepiemērotākajā brīdī. Kupons glabājas viedtālruņa makā - Wallet gan Apple gan Android ierīcēs.

alternative
Vienkārša izpaltīšana

Apmeklējot saiti vai skanējot QR kodu

alternative
Statistika

Precīzi dati par izplatīšanu katrā kanālā

alternative
Auditorijas paplašīnāšana

Izsniegto kuponu saturā var veikt izmaiņas bez atkārtotas izplatīšanas

alternative
Vairākās valodās

Izsniedziet kuponu pircēja valodā

alternative
Sarafāna radio

Draugi un paziņas izplata kuponus

alternative
Atgādinājums

par piedāvājuma termiņu

Kas jāzin par mobīliem kuponiem

Mobīlie kuponi kļūst aizvien populārāki

Katru gadu pasaulē tiek izmantots 31 miļjards moibīlo kuponu. Tas ir par 15 miļjardiem vairāk, Nekā 5 gadus atpakaļ. Invesp, 2019

Mobīlos kuponus izmanto 75% pircēju. 2016. gadā šis rādītājs bija zemāks — 66%. Coupon Intelligence Report, 2018

2022. gadā kuponu izmantošana sasniegs 80%. Juniper Search, 2018

Mobīlie kuponi stiprina lojalitāti zīmolam

Vismaz puse pircēju vēlas, lai kuponi būtu elekltroniski. Digital Enterprise, 2018

67% pircēju dos priekšroku tirgotājam ar mobīlajiem kuponiem. BRP, 2019

68% pircēju būs lojāli tirgotajiem, kas piedāvā mobīlos kuponus. Invesp, 2019

Mobīlie kuponi palielina tirdzniecības apjomus

Mobīlais kupons motivē 48% pircēju izmantot piedāvājumu, lai nezaudētu atlaidi. Valassis, 2019

Mobīlais kupons 86% pircēju rada ieinteresētību jaunos produktos. Valassis, 2019

Ar mobīlajiem kuponiem pircēji tērē par 37% vairāk, nekā bez tā. Blippr, 2019

Pircēji vēlas personalizētus mobīlos kuponus

65% pircēju vēlas iegūt kuponu atrodoties tirdzniecības vietā. eMarketer, 2018

76% pircēju sagaida, ka tirgotājs veidos piedāvājumus balstoties uz pirkumu vēsturi. Access, 2018

alternative

Jūs vēl drukājat kartona kuponus?

Pārtrauciet nekavējoties!